blank

کاشان/ در ادامه طرح دیدار با مزدوجین و زوج‌های جوان طلبه، مدیرکل مرکز خدمات کاشان با دو زوج جوان طلبه این شهرستان به صورت برخط دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه کاشان، در ادامه طرح دیدار با مزدوجین و زوج‌های جوان طلبه، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مدیرکل مرکز خدمات کاشان با دو زوج دیگر از زوج‌های جوان طلبه این شهرستان به صورت برخط دیدار کرد و آغاز زندگی مشترک را به آنها تبریک گفت.
در این دیدارها، مدیرکل مرکز خدمات کاشان ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به این طلاب گران‌قدر، آغاز زندگی مشترک به صورت ساده را پایه و اساس یک زندگی مقاوم و توأم با عشق و علاقه دانست.
همچنین این زوج‌های جوان طلبه با ابراز خرسندی از این دیدار، آن را موجب دلگرمی برای آغاز زندگی مشترک دانستند؛ همچنین این زوج‌های طلبه ضمن تشکر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در همایش پیوندهای آسمانی در هفته‌های گذشته، برگزاری چنین کلاس‌های آموزشی را بسیار مفید دانستند و تداوم دوره‌ای این نوع کارگاه‌ها را با محوریت شناخت زوایای روحی زوجین بسیار مفید و اثرگذار عنوان کردند.
گفتنی است، ازجمله برنامه‌ها و رویکردهای جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال‌های اخیر نگاه ویژه به بحث خانواده و آموزش فرهنگ طلبگی و زی طلبگی به طلاب جوان متأهل طلبه و روحانی است.
گفتنی است، در کارگاه‌های یک‌روزه پیوندهای آسمانی آموزش‌های لازم درباره زندگی مشترک و شیوه‌های تعامل با همسر از منظر اسلامی و روانشناسی به طلاب جوان ارائه می‌شود که با استقبال مطلوب آنان رو به رو بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید