blank

مسابقه کتاب‌خوانی مدیریت هزینه زندگی با موضوع «کالای ایرانی»

مسئله معیشت یکی از مهم‌ترین مسائل کشور و جزء اولویت‌های اول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است. ارتباط مسئله معیشت با دین، اخلاق و امید و تأثیرگذاری آن در جنبه‌های مختلف زندگی قابل انکار نیست. امروزه به ادلّه متعدد به ویژه مواجهه با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، شاهد رشد تورم در کشور و فشار اقتصادی بیش از پیش به آحاد ملت بزرگ ایران و به خصوص طلاب و روحانیون و خانواده محترم ایشان هستیم که این امر، مسئله و دغدغه معیشت را برای همه دلسوزان و برنامه ریزان دوچندان نموده است.
نیاز به برنامه‌ریزی عالمانه و دقیق و اجرای منسجم و خروجی محور”اداره کل معیشت و توانمندسازی”را به عنوان متصدی اصلی امر معیشت طلاب و روحانیون محترم، بر آن داشت که در راستای برطرف نمودن بخشی از مشکلات معیشتی به پشتوانه امر رهبری در نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها” و با هدف انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و هدفمند، اقدام به برگزاری دوره‌های مدیریت هزینه زندگی و ایجاد و توسعه مشاغل خانگی در قالب “قرارگاه جهادی حضرت خدیجه (سلام الله علیها )” نماید. یکی از برنامه‌های تحقق این طرح برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان “مدیریت هزینه زندگی” است که در چند مرحله با موضوعات مختلف و به تفکیک جامعه هدف، ویژه طلاب و خانواده محترم ایشان برگزار می‌گردد:

مسابقه کتاب‌خوانی مدیریت هزینه زندگی با موضوع کالای ایرانی

شرایط و ضوابط:
• گروه هدف: 1.طلاب برادر و همسر محترم ایشان و فرزندان بالای 15 سال
2.طلاب محترم خواهر
• نسخه الکترونیک در سامانه سخا بخش معیشت و کارآفرینی قابل دسترسی می‌باشد.
• محتوای مسابقه کتاب‌خوانی در تاریخ 1400.01.15 در پنل سخای طلاب بخش معیشت و کارآفرینی بارگذاری شده و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند تا تاریخ 1400.02.31 به صورت آنلاین در آزمون شرکت کرده و به سؤالات پاسخ دهند.
• با پایان طرح و اتمام مسابقات به نفرات برتر هر شماره از مسابقات کتاب‌خوانی به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

کانال رسمی اطلاع‌رسانی و پاسخگویی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه کاشان*
آدرس:بلوار شهید مطهری، انتهای کوچه بیان دهم
تلفن: 03155545802 و 03155545801

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید