قرارداد مرکز خدمات حوزههای علمیه و شرکت بیمه آسیا تمدید شد
مرکز خدمات حوزههای علمیه و شرکت بیمه آسیا برای هفتمین سال متوالی قرارداد خود را تمدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزههای علمیه، جلسه تمدید قرارداد مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و مسعود بادین نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مدیران دو نهاد در محل مرکز خدمات در قم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در این نشست ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت و تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)، از همکاری مناسب و تعامل خوب شرکت بیمه آسیا با مرکز خدمات در شش سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد که انشاءالله این روند ادامه داشته باشد.
وی گفت: در سالهای گذشته عملکرد مطلوب و مدیریت خوب شرکت بیمه آسیا باعث شده است رضایت جامعه هدف مرکز تأمین شود و انشاءالله در آینده رضایتمندی نیز افزایش یابد.
همچنین، مسعود بادین گزارشی از وضعیت شرکت بیمه آسیا و نحوه تعامل و همکاری این شرکت با مرکز خدمات و همچنین فعالیتهای شرکت بیمه آسیا در ایام کرونا ارائه نمود و ابزار امیدواری کرد همکاری دو مجموعه رضایت طلاب و روحانیون را در سال آینده نیز به همراه داشته باشد.
دکتر حدادی منش معاون سلامت و امور بیمههای مرکز خدمات ضمن خیرمقدم به مسئولان شرکت بیمه آسیا، گزارشی از قرارداد دو مجموعه ارائه کرد.
وی به انجام مناسب نظارت بر این قرارداد اشاره کرد و گفت: در شش سال گذشته بیش از 12 میلیون سند تولید شده است که بیش از 5 درصد از آنها مورد بررسی قرار گرفته است.
معاون سلامت و امور بیمههای مرکز خدمات توسعه مراکز درمانی آنلاین طرف قرارداد را یکی از موارد مطرح شده در قرارداد عنوان کرد و افزود: در سالهای گذشته انتظارات تا حدودی برآورده شده و مراکز طرف قرارداد آنلاین شرکت بیمه آسیا رشد قابل قبولی داشته است و امیدوارم در سال آتی نیز این رشد ادامه داشته باشد.
وی رضایت بیمهشدگان از مراکز درمانی را از مسائل مورد توجه نظارتی مرکز خدمات دانست و گفت: الحمدلله رضایتمندی جامعه هدف مرکز خدمات در این مورد قابل قبول بوده است که تحقق این مهم در نتیجه تسویهحسابهای بهموقع شرکت بیمه آسیا با مرکز درمانی است.
دکتر حدادی منش تصریح کرد: در قرارداد مدت زمان پرداخت خسارتها 10 روز تعیین شده است که ما شاخص بررسیها را در 7 روز قرار دادیم که بحمدالله فقط 4 استان بودند که نتوانستند به این شاخص برسند.
وی دانشافزایی کارشناسان فنی مستقر در مرکز خدمات را از اولویتهای مرکز دانست که با همکاری شرکت بیمه آسیا در چند سال گذشته به صورت مستمر به این موضوع پرداخته شده که طبق ارزیابی صورت گرفته ارتقای سطح دانش و توان فنی این عزیزان به مراتب افزایش داشته است.
معاون سلامت و امور بیمههای مرکز خدمات با اشاره به انتظارات مرکز خدمات از شرکت بیمه آسیا در قرارداد جدید، گفت: کاهش مدت زمان پرداخت خسارت از 7 روز به 5 روز، افزایش مراکز درمانی آنلاین طرف قرارداد، تسهیل فرایند پرداخت خسارتها، تحلیل وضعیت و تحلیل آماری در استانهایی که به شاخص نرسیدند و ارتقای دانش کارشناسان و ارتقای کیفی رسیدگی به افراد از جمله درخواستهای مرکز خدمات در این قرارداد است.